Benodigde gegevens
Om uw boekhouding te kunnen verzorgen hebben wij een aantal gegevens van uw nodig.
Algemene gegevens:
- Uw contactgegevens zoals naam, adres, telefoonnummers, e-mail, website etc.
- Een kopie van uw paspoort of rijbewijs
- Een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel
- Indien van toepassing: het firmacontract
- Indien van toepassing kopieen van de laatste jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting, aangifte omzetbelasting, de VAR-verklaring.
Administratie:
- Bankafschriften met bijbehorende (inkoop-)facturen
- Verkoopfacturen
- Kasboek of contant betaalde facturen
- Belastingaanslagen, belastingaangiften en correspondentie met de Belastingdienst
- Eventueel een overzicht van de kilometers die u zakelijk met uw privé-auto heeft gereden
Loonadministratie:
- Kopie identitieitsbewijs werknemer
- Overeengekomen salariscondities
- Arbeidsovereenkomst
Overige:
- Huur- / verhuurovereenkomsten
- Leasecontract(en)
Tips voor het aanleveren van uw administratie vindt u hier: Administratie aanleveren