Benodigde gegevens

Om uw boekhouding te kunnen verzorgen hebben wij een aantal gegevens van uw nodig.

Algemene gegevens:

  • Uw contactgegevens zoals naam, adres, telefoonnummers, e-mail, website etc.
  • Een kopie van uw paspoort of rijbewijs
  • Een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel 
  • Indien van toepassing: het firmacontract
  • Indien van toepassing kopieen van de laatste jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting, aangifte omzetbelasting, de VAR-verklaring.

Administratie:

  • Bankafschriften met bijbehorende (inkoop-)facturen
  • Verkoopfacturen 
  • Kasboek of contant betaalde facturen
  • Belastingaanslagen, belastingaangiften en correspondentie met de Belastingdienst
  • Eventueel een overzicht van de kilometers die u zakelijk met uw privé-auto heeft gereden

Loonadministratie:

  • Kopie identitieitsbewijs werknemer
  • Overeengekomen salariscondities
  • Arbeidsovereenkomst

Overige:

  • Huur- / verhuurovereenkomsten
  • Leasecontract(en)

 

 

Tips voor het aanleveren van uw administratie vindt u hier: Administratie aanleveren